Lapkričio 11 dieną šeštokai keliavo į Vilnių išbandyti vizualinio mąstymo metodo ir susipažinti su pinigais

Apžvelgę Vilnių nuo Gedimino kalno žingsniavo į Katedros aikštę ir Mo muziejų, kuriame į šiuolaikinį meną stengėsi pažvelgti be išankstinių įsitikinimų ir nusistatymų: kiekvienas pasiūlė savo kūrinio interpretaciją, žodžiu kūrė meno kūrinį, tapę detektyvais tyrinėjo paveikslą iš skirtingų distancijų, pavadino spalvą, nematančiam draugui pasakojo, ką mato paveiksle, ir lygino šio susikurtą vaizdinį su tapytu paveikslu. Toks mąstymo procesas suteikė naujos patirties visiems mokiniams, dalyvavusiems edukacinėje veikloje, padėjo sukurti savo pačių „tiesą“, apibūdinančią meno kūrinį, aktyviai mokydamiesi sužinojo apie autorius bei meno kūrinius.
Pinigų muziejuje smagaus pasakojimo metu ne tik sužinojo, kas yra pinigai, iš kur jie atsirado ir kokie pinigai buvo senovėje, bet ir patys nusikalė savo pinigėlį, pasisvėrė ir sužinojo, kiek jie būtų verti, jei būtų pagaminti iš aukso, sužinojo, kiek sveria aukso luitas ir patys pabandė jį pakelti.
Grįžo daug sužinoję, patyrę bei kupini įspūdžių.



Europos socialinio fondo agentūra
Programa „Erasmus+“
Projektas "Kokybės krepšelis"

Kauno technologijos universiteto partnerė
Kauno arkivyskupijos partnerė
Programos "Sveikatiada" dalyvė
Aleksandro Stulginskio universiteto partnerė
Sveikatą stiprinanti mokykla
Mokinių ugdymo karjerai informacinė sistema

Skaitmeninių „Vyturio“ knygų biblioteka

Kokybės siekiančių mokyklų klubas

The Project ' DIGITAL ENGLISCH'

Sveikatą stiprinančių mokyklų tinklas

Projektas „Mokyklų aprūpinimas gamtos ir technologinių mokslų priemonėmis“

Nacionalinė švietimo agentūra

Jaunimo reikalų departamentas prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos

Vaiko teisių linija
LIONS QUEST LIETUVA

Kontaktai

Kauno r. Kulautuvos pagrindinė mokykla

Įmonės kodas: 191075177
Adresas: Lelijų 15 Kulautuva,
Kauno rajonas, LT–53482
Telefonas.: 8-37-543259, 8-37-543229
E.paštas: Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlių. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį.