Skip to main content

Praėjusią savaitę mokiniai ir mokytojai vykdė projektines veiklas – tris dienas susitelkę dirbo ir atliko tyrimus bei kūrybines užduotis temomis: „Tvarus miestas“, „Čiurlionio kodas“ ir „Maistas ir sveikata“.

Antradienį tyrinėjo tvaraus miesto principus taikydami matematikos žinias ir ekologiškus sprendimus, ruošė ir pristatė angliškus tekstus, piešė, klijavo ir diskutavo. Jie identifikavo energijos vartojimo vietas, kūrė ir programavo „Micro:bit“ prototipus, tyrė šilumos izoliaciją žaliuosiuose stoguose bei kūrė jų maketus, o visus rezultatus pateikė lentelėse, skaidrėse, reportažuose.

Trečiadienį 5 - 10 klasių mokiniai susipažino su M. K. Čiurlionio kūryba ir istoriniu kontekstu, analizavo paveikslus, ieškojo ryšio su kultūra ir technologijomis, o galiausiai kūrė simbolinius bei estetiškus objektus. Mokiniai ugdė kūrybinį ir kritinį mąstymą, bendradarbiavimo įgūdžius, pristatė veiklas.

Ketvirtadienį visą dieną aktyviai tyrė, analizavo ir kūrė: skaitydami maisto produktų etiketes jie atrinko dažniausiai naudojamus cheminius priedus, skaičiavo kalorijas 100 g porcijos, sudarė palyginamąsias lenteles, vykdė apklausas, kurių rezultatus pateikė diagramose. Dienos pabaigoje mokiniai pristatė rezultatus, aptarė skirtumus tarp vietinių ir importuotų produktų, tiekimo grandinės įtaką ir pasiūlė sveikesnes bei aplinkai draugiškas alternatyvas.

Mokiniams projektas buvo labai naudingas, nes sustiprino tarpdisciplinines žinias, mokė dirbti kūrybiškai komandoje, mokiniai mokėsi analizuodami realias problemas.